måndag 26 maj 2014

Var't nåt, eller?

Nä, inte har det hänt alltför mycket på sistone. Eller, det har väl hänt en hel del, bara inte på tennisfronten. En längre jobbresa gav mig tennisfritt ett par veckor. Ett litet fönster av träning fanns ändå där, mitt i, under en ledig helg. Tack David Näsholm och Kramfors TK, för välbehövlig sparring.

Jag hann även kolla in lite seriespel.
Annars låg jag mest på sofflocket och läste under den lediga tiden. Något som egentligen inte finns i en småbarnsförälders värld. Välkommet och välbehövligt avbrott i de vanliga invanda hjulspåren. Kan man säga/skriva så?

Väl tillbaka var det dags att träna ikapp igen. Ett par riktiga dräparpass verkar fått upp mig på hästen igen. Först en kombo med Mattias, Toumas, Adam & Viktor O. Det var så att benen skakade efteråt. Heja! Sedan ett ännu värre pass med Mattias och Fidde, där jag nästan spydde efter knappa två timmar. Nu kan ju 50-årsfesten jag bevistade kvällen innan kanske påverkat mitt allmäntillstånd, men... Inga ursäkter!

I veckan bär det av till Eksjö och Höglandsspelen. Ingen form har jag. Ingen träff har jag. Ingen barnvakt har jag!!? Hur fanken ska detta gå? Det blir att ladda upp med Surfplattor och målarböcker, eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar