onsdag 17 juli 2013

Tillbaka på banan

Det bara blir så. Ett uppehåll mitt i sommaren. Ett par veckor utan tennisen. Olyckligt nog ersätter jag den inte med annat motionerande. Jag reser runt lite, kanske, leker med barnen, fiskar, grillar, läser böcker och kanske klämmer en svalkande bärs om det är varmt. Det kallas tydligen semester.

Jo, två pass fick jag. Mot David N i Kramfors. I form av en uppstyckad match. Riktigt skoj att få smörj i Ångermanland. Tack, för att du ställde upp, David.

Nu tillbaka. Mjukstart mot Calle & Edson. Idag tuffare tag mot Peter E. Det går inte särskilt bra, ännu. Men det är attans gott att vara tillbaka.

En sak. Serven är tillbaka. Tror jag. Jag har i alla fall kunnat daska till den riktigt ordentligt. Lovande.

Återkommer med inlägg innehållande mer substans. Snart. Jag tänker inte kommentera Federers racketbyte, Jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar