måndag 13 januari 2014

Jag gillar Zebror - igen

Head Radical Tour MP, The Zebra
För de med elefantminne, nu en favorit i repris. Om förra blogginlägget handlade om en racket som är topp 3, så måste jag ju visa vinnaren för tillfället. Jag gillar Zebran starkt. Alltså, de är inte skönare eller bättre än exempelvis Prestige Mid, som jag spelade innan. Men de gynnar mitt spel på ett helt annat sätt. Så är det.

Varför ett helt lass, då? Jo, för att de fortfarande går att få fatt på snuskigt billigt. Och, för att jag ska kunna göra mina tester av strängar och kunna jämföra mellan olika varianter.

Innan någon börjar oja sig över att jag kastat bort en massa pengar på gamla gistna racketar, så kan det meddelas att hela väskan full inte kostade mer än de sedvanliga tre spadarna som brukar handlas när ett normalt racketbyte sker, så där var tredje säsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar